Naše moto:

„Neustále pozorně a s profesionálním přístupem naslouchat našim zákazníkům tak, abychom se mohli přizpůsobit jejich potřebám a abychom byli schopni tyto potřeby předvídat a vytvářet se zákazníky solidní a dlouhodobé vztahy.“

Zákaznická centra:

Jsou obchodní kanceláře nepřetržitě napojené na zákaznický informační systém společnosti. Jejich služby vychází z následujících činností:
  • zpracování agendy smluv v písemné i elektronické podobě
  • příjem a vyřizování reklamací z obchodní oblasti
  • příjem hotovostních plateb
  • aktivní poskytování informací v obchodním styku při osobní návštěvě
Provozní doba zákaznického centra:
Pondělí a středa: 7:00 - 15:00 hodin
Úterý a čtvrtek: 7:00 - 14:00 hodin
Pátek: 7:00 - 13:00 hodin

725 121 174